Många bilister kör runt med baklamporna släckta, trots att det är dålig sikt eller mörkt ute.Polisen kallar fenomenet för ”spökbilar” och enligt Håkan …
Många bilister kör runt med baklamporna släckta, trots att det är dålig sikt eller mörkt ute.Polisen kallar fenomenet för ”spökbilar” och enligt Håkan …