Mörkret kom och sen kyla och halka. Utan reflex är man nästan osynlig när man går ute i mörkret. Farligt, särskilt när det är halt och kallt! Författare Jenny Almlöf Visa inlägg LÄS MER: Är du beredd?
Mörkret kom och sen kyla och halka. Utan reflex är man nästan osynlig när man går ute i mörkret. Farligt, särskilt när det är halt och kallt! Författare Jenny Almlöf Visa inlägg LÄS MER: Är du beredd?