Britt-Marie ville inte rattsurfa. Då körde hon in på en vägficka för att läsa ett sms från sin läkare. Då fick hon 3000 kronor i böter av polisen. Rattsurfning blir ett allt större problem i svenska trafiken. Förra året bötfälldes 20 000 bilister. I år kan det bli ännu fler. Och det är bara toppen
Volkswagen släpper en laddbox för dubbelriktad laddning
Kinesiska elbilen blev mardröm för Magnus
Jämtlands mobila fartkamera fångar fortkörare överallt
Folkfest, muller och livemusik när Wheels intog Umeå
Magnus, 42, byggde Sveriges näst snyggaste bil
Därför kommer cabbar att rusa i värde