Bilägarna kan inte klaga på bränslepriserna. Folk borde ha gått över till elbilar före kraschen.– Man kan inte bli förbannad på folk som inte förstår bättre, säger branschprofilen Ronny Svensson på Ynnor AB. Enligt honom har vi ingen rätt att gnälla på bränslepriserna. Lösningen fanns precis framför ögonen på oss. Elbilar som inte är beroende
Gammalt och klassiskt när veteranbilar fyllde Ölands vägar
Båtdelningstjänster har blivit populära i Sverige
27-åringens fritidsintresse
Här får du leta längst i länet efter laddplats
Provkörning av Denza Z9GT