Man blir glad av att köra Alpine A390 och den har, till skillnad från de flesta elbilar, karaktär. Den är dessutom väldigt fransk.
Man blir glad av att köra Alpine A390 och den har, till skillnad från de flesta elbilar, karaktär. Den är dessutom väldigt fransk.