More

Biljätten lägger ner flera nya elbilar

26 april, 2026

General Motors pausar flera nya elbilar. Biljätten fördubblar sin satsning på bensinbilar istället. – Det är oerhört svårt att försöka förutsäga framtiden, säger Kenneth Morris, koncernchef på GM.  Den amerikanska biljätten General Motors elsatsning går trögt och nu väljer företaget att agera. Tidigare planer på att lansera nya versioner av flera el-SUV:ar läggs på is

Läs mer

D
V
Generated by Feedzy