Konversation mellan Shöwtek och Lennart

115 Besökarmeddelanden

Sidan 10 av 12 Första ... 89101112 Sista
  1. Haha,
  2. ja det tråkiga är att det kommer kosta 4.8k för orkitt,italkit och vforce

    bra grejjen är att jag kommer få variatorgrejjer över som du kan köpa

    även en halv italkit
  3. Ah ok, skönt att du fullbordar projektet iaf
  4. nej då. för mkt jobb. ciaoen får ha 50cc hypermotorn. ska bygga klart den med nya delar.
  5. Blir roligare så elr så sätter du motorn på ciaon?
  6. aja köper ingen så buggs det sprint av den. crossmotor och sänkt och förlängd
  7. njaah, känns bättre att köpa en hel. Orkar inte mecka sååå mycket, kommer inte ha tillgång till massa verktyg under sommarn :/
  8. ram,framgaffel,sving, axlar, klyvd motor, du kan få med dracbakkåpor som du kan modda på.
  9. Alltså ram, chassi och motorblock som ingår? för att starta behövs cylinder, vev, tändning och förgasare?
  10. 1500 med block. annars berhåller jag det och slänger på en crossmotor och smfälgarna
Visar besökarmeddelanden 91 till 100 av 115
Sidan 10 av 12 Första ... 89101112 Sista

Logga in