Haha,
ja det tråkiga är att det kommer kosta 4.8k för orkitt,italkit och vforce bra grejjen är att jag kommer få variatorgrejjer över som du kan köpa även en halv italkit
Ah ok, skönt att du fullbordar projektet iaf
nej då. för mkt jobb. ciaoen får ha 50cc hypermotorn. ska bygga klart den med nya delar.
Blir roligare så elr så sätter du motorn på ciaon?
aja köper ingen så buggs det sprint av den. crossmotor och sänkt och förlängd
njaah, känns bättre att köpa en hel. Orkar inte mecka sååå mycket, kommer inte ha tillgång till massa verktyg under sommarn :/
ram,framgaffel,sving, axlar, klyvd motor, du kan få med dracbakkåpor som du kan modda på.
Alltså ram, chassi och motorblock som ingår? för att starta behövs cylinder, vev, tändning och förgasare?
1500 med block. annars berhåller jag det och slänger på en crossmotor och smfälgarna