Konversation mellan Shöwtek och Lennart

115 Besökarmeddelanden

Sidan 11 av 12 Första ... 9101112 Sista
  1. njae, föredrar att köpa en hel o fungerande men vad ska du ha för chassit annars? kan va intressant om det är i rätt prisklass är väl ett rrx chassi det handlar om?
  2. hörde att du sak ha crossmoppe? kasnke köpa ett chassi vetja?
  3. åh så då behöver man iallafall inte byta dreven? får ta och leta delar nu då!
  4. fattas kolvringar,varator,tändning, bakre remskiva, främreremskiva och variatorkåoa med kick.
  5. sr om ja e trög, men för att starta motorn behövs förgasare, kolvringar(?), vev, tändning och primär/sekundär drev?
    edit: och remskivor fram o bak?
  6. ok bara original motor borde få ciaon att toppa runt 60 väger så lite
    ska försöka få tag i delar, kanske blir ett litet projekt ^^
  7. innan portade cyllen, avstämt och 21mm gasare. sen 4g vikter
  8. 86+ efter du trimmat?
  9. jag hade ju ciaoen som brukis tills jag börja byta alla delar i motorn gick 86+ ärliga och spöa en s6 pro 70cc slider
  10. funderar på om jag ska försöka fixa ihop motorn och sätta på en ciao elr nåt, eller bara sälja
    skulle va rolig med en stalker ciao som bruksmoppe
Visar besökarmeddelanden 101 till 110 av 115
Sidan 11 av 12 Första ... 9101112 Sista

Logga in