Konversation mellan Sebbe_Sillman och Ködden

656 Besökarmeddelanden

Sidan 11 av 66 Första ... 9101112132161 ... Sista
  1. Jaså. Du kan hjälpa mig annas. Borde inte vara så svårt endå
  2. Mm... Ja men de ska du veta hur du gör med! Har aldrig gjort de helt själv utan jag och pappa och en till har gjort de tillsammans! men de var på min gamla cross och de var inte för lätt och du måste kunna de du gör säger jag bara... men jag vet inte hur de är på riejus gafflar..
    Finns på oves...ja de vet jag, jag kan visa
  3. Det får vi se. Du kan få hjälpa mig byta packboxar i gafflen. Vad är de för olja man ska ha i där sen?
  4. Jojo de gör du!
  5. Hahaha, de får vi allt se. Men tror inte de
  6. Gör så! sen kan du ge mig ett bromsok!
  7. Dom ska ja köpa också...
  8. Okej bra det! när du köper motorn så kan du ju köpa hans slicks till mig samtidigt och skicka tillsammans
  9. Okej, ska köpa dracdriver motor i början av nästan månad troligen. Så kan jag ha en orginal motor och en hyper motor så kan jag leka runt med båda i sommar
  10. Vet inte....beror på om jag hittar en billigt Okej okej...aaa
Visar besökarmeddelanden 101 till 110 av 656
Sidan 11 av 66 Första ... 9101112132161 ... Sista

Logga in