Jaså. Du kan hjälpa mig annas. Borde inte vara så svårt endå
Mm... Ja men de ska du veta hur du gör med! Har aldrig gjort de helt själv utan jag och pappa och en till har gjort de tillsammans! men de var på min gamla cross och de var inte för lätt och du måste kunna de du gör säger jag bara... men jag vet inte hur de är på riejus gafflar.. Finns på oves...ja de vet jag, jag kan visa
Det får vi se. Du kan få hjälpa mig byta packboxar i gafflen. Vad är de för olja man ska ha i där sen?
Jojo de gör du!
Hahaha, de får vi allt se. Men tror inte de
Gör så! sen kan du ge mig ett bromsok!
Dom ska ja köpa också...
Okej bra det! när du köper motorn så kan du ju köpa hans slicks till mig samtidigt och skicka tillsammans
Okej, ska köpa dracdriver motor i början av nästan månad troligen. Så kan jag ha en orginal motor och en hyper motor så kan jag leka runt med båda i sommar
Vet inte....beror på om jag hittar en billigt Okej okej...aaa