Konversation mellan Lennart och Shöwtek

115 Besökarmeddelanden

Sidan 12 av 12 Första ... 2101112
  1. hoppas du kommer fixa ihop grejjerna blir kul med en till stalker ciao, fast inte lika vässad
  2. aa visst.
  3. blir perfekt. messa innan du åker så jag hinner förbereda lite.
  4. Aa, runt 6 till halv 7 kan vi komma förbi. Är det lugnt elr?
  5. heeeeeej. har du bestämt dig?
Visar besökarmeddelanden 111 till 115 av 115
Sidan 12 av 12 Första ... 2101112

Logga in