Konversation mellan Sebbe_Sillman och Ködden

656 Besökarmeddelanden

Sidan 17 av 66 Första ... 7151617181927 ... Sista
  1. Aa okej så du ska ha de nu
  2. Tror det om du köper motorn så har jag råd med det alldeles snart!
    hahah. Då är det nästan bara tändning som behövs till komplett motor.
    För man får vev och cylindern i det paketet
    Men ska nog skaffa am kortet om det går nu när jag blev tagen. Och skaffa en a traktor! Så satans gött det är med tralla!
  3. Ska du köpa 90cc?
  4. Okej bra, Säger jag sen
  5. Ja, det kan vi!
    Då är det bara att köpa den Vad ska du ha den till ?
  6. Oja jag hjäper gärna till vi kan ta ner den till mig och fixa de där Okej okej, men vill köpa den
  7. Mrx castrol motorn är de
    Tänkte klyva min ena motor snart när jag köpt en vev.
    Du har kanse tid att hjälpa mig med det någon gång i vinter?
  8. kolvringen gick av på mitten och hackades i bittar mellan kolven och toppen........ helt jävla jakit där nu och bitar av kolven uppepå har lossnat såg du skulle ha en komplett motor för 2100? till nån men vilken motor är de?
  9. Okej, det blir bra!
    Vad var det som gick sönder då?
  10. Okej okej men kan ju lämna de på onsdag då jag slutar 12 om du kan efter de nån gång slutar 4 imon och på tisdag Ja jag vet men skit samma....kanske de mopen gick sönder idag.... du måste komma och kolla på vad de var och hur de ser ut
Visar besökarmeddelanden 161 till 170 av 656
Sidan 17 av 66 Första ... 7151617181927 ... Sista

Logga in