Konversation mellan Dennis och Holmqvist

18 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 2 Första 12
  1. 27xxx har den gått Trevligt! Vilken modell?
  2. Jaha okej, hur långt har den gått då?

    Fick faktiskt en 850 idag haha Gratis dessutom.
  3. Ingenting egentligen. Bara allmänt sliten Gick igenom besiktningen U.A för ca 2 veckor sedan :-)
  4. Vad var det för fel på den då?
  5. Japp! Manuell och svensksåld
  6. Jaha schysst! Är det en Manuell eller?

    Lycka till iaf!
  7. Tjena! 12.000 gav jag för den :-)
  8. Tjena, var bara lite nyfiken och undrar vad gav du för den T-gula?
Visar besökarmeddelanden 11 till 18 av 18
Sidan 2 av 2 Första 12

Logga in