Konversation mellan Shöwtek och JEW

14 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 2 Första 12
  1. Det har jag ingen koll på. men jag kör t.ex med högre drevning än vad du gör. Jag kör också högvarvigt så...
  2. Allt handlar ju också om utväxling... Nu efterhand kom jag på att det kan vara annan utväxling i lådan på am6?
    Men högvarvig setup ger ju nästan alltid mer topp än lågvarvig, om det är i samma klass
  3. blir irriterad på att folk tror att man är ett fucko, bara för att du har värre setup behöver din inte toppa mer.
  4. släpp det bara man kan alltid mäta på olika sätt. Kan tänka mig att min som varvar runt 13000 toppar typ 100 med inställningar + 13/53. Medans din varvar typ 11000? Tror inte det ger samma topp. Men orkar inte tjafsa, om du hade bott nära hade man däremot kunnat dra rejs och se vem som har rätt
Visar besökarmeddelanden 11 till 14 av 14
Sidan 2 av 2 Första 12

Logga in