600 för veven med lagrena!
njaa, men köp röret för 1500
hm okej 1800!
för lite, kostar 3500 nyoch är i nyskick
jag bjuder 1500 för tändningen!
röret säljes löst nu. lägg ett bud i tråden
s6 r finns ju inte kvar ny cylle på ingång. men du kan ju buda på dom andra delarna.
Såg att tändningen var lite dyrare än vad jag hade tänkt mig.. Men för s6r bjuder jag 800
det var ju synd att du ska vara osäriös köpare......
hade du nå bud eller?