säg ett pris då
vet inte men snäppet billigare då jag vet om jag plockar ihop den och allt så kommer jag inte vinna direkt mkt om jag säljer den.
vad hade du i åtanke då?
tror jag avstår då det inte är värt enligt mig
Nå?
Väntar lite då det är en kille som vill byta exakt likadant kåpsett som ditt röda mot framkåpa,bak-kåpor
Du får mitt blåa kåpset. Jag får en underkåpa, framkåpa sidokåpor, original z kåper, ett styre och 100 kr. ?
Vet inte.. Vad va dealen igen?
Nå rami ska vi byta?