Konversation mellan AlexanderB och RAMI

19 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 2 Första 12
  1. säg ett pris då
  2. vet inte men snäppet billigare då jag vet om jag plockar ihop den och allt så kommer jag inte vinna direkt mkt om jag säljer den.
  3. vad hade du i åtanke då?
  4. tror jag avstår då det inte är värt enligt mig
  5. Nå?
  6. Väntar lite då det är en kille som vill byta exakt likadant kåpsett som ditt röda mot framkåpa,bak-kåpor
  7. Du får mitt blåa kåpset. Jag får en underkåpa, framkåpa sidokåpor, original z kåper, ett styre och 100 kr. ?
  8. Vet inte..
    Vad va dealen igen?
  9. Nå rami ska vi byta?
Visar besökarmeddelanden 11 till 19 av 19
Sidan 2 av 2 Första 12

Logga in