Sådär! Flyttade över din pärla till Cross/SM. Ha en fin dag bubben
Tjena kevin Skulle du kunna flytta min tråd till projekt delen cross/sm http://www.moppenet.nu/showthread.ph...831#post283831 /Jonte pojken
Ett stort tack till Jontee!
Grattis till moderator nu då. Lycka till också