Konversation mellan RAMI och Holmqvist

12 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 2 Första 12
  1. Nejtack, diggar växlat för tillfället, men om jag inte får tag i en ram så kan ett byte vara intressant
  2. Såg att du hade en derbi 05 undrar om du vill byta mot min neos? du kan se själv vad jag har gjort i mitt projekt! + att den är en 30moppe
Visar besökarmeddelanden 11 till 12 av 12
Sidan 2 av 2 Första 12

Logga in