Nejtack, diggar växlat för tillfället, men om jag inte får tag i en ram så kan ett byte vara intressant
Såg att du hade en derbi 05 undrar om du vill byta mot min neos? du kan se själv vad jag har gjort i mitt projekt! + att den är en 30moppe