Konversation mellan JonteAMP och Lennart

21 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. ok
    klarar mig med det jag har tror jag =)
    om man har rost på sitt rör hur gör man för att få bort det?
  2. japp jag har cyllen på där.

    c20it är redan sålt och ersatt med ett MHR team II rör
  3. okok
    men på din update 25 october vad är det du har där cyllen ska sitta?
    btw ska du sälja c20 röret? te sommarn?
  4. min toppa lite över 100 med midrace setup. gasres osv.

    motorn ligger hos en snubbe som ska LC konvertera och svarva av ts2ans cylinderfot.
  5. okok min kompis har en trekker med 100cc på =)

    Nice med teamspeed II
    Btw fan vad fet din ciao är ska fan säga till min kompis och bygga sin så den går som fan med bara ett trim rör på hela 75 km i timmen mätt med gps
  6. ska köra Teamspeed II setup med ett MHR teamspeed II rör i sommar^^
  7. nee en 50cc. gick väl okey iaf
  8. nice hade din syster en trekker -98 100cc elr?
  9. tackar =D
Visar besökarmeddelanden 11 till 20 av 21
Sidan 2 av 3 Första 123 Sista

Logga in