Konversation mellan Zäta och FlexBiel

25 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. Zäta! Skulle jag kunna få din MSN? Börjar bli jobbigt att skriva så här... Men har hittat felet nu i alla fall! Eller tror att det är felet haha.
  2. Jag vet... Hade det på min DT. Vad är det för vikter jag ska ha? Skulle du kunna länka?
  3. 21mm kommer funka fint dra endel bensin dock!
  4. Asså jag vet att det är 21mm. Hmm, beställer nog från Twostroke då. Har inte råd med en ny förgasare nämligen...
  5. Du kan mäta hur stor förgasaren är vid insugssidan om du förstår. HAr aldrig beställt ifrån racing planet så kan inte svara på det! men den kopplingen funkar säkert bra, beställ ifrån vilken sida du vill =) Twostroke har snabb leverans det vet jag, även cykelkraft som det är billigare på också.
  6. Jag har inte en aning! Det står bara PWK på den... Så jag har inte en blekaste. Ska man beställa från Racing-Planet eller Twostroke? Vem av dom har snabbast leverans? Kanske kan köra med den här kopplingen istället om man köper från Racing-Planet? http://www.racing-planet.se/reservde...898398596e080d
  7. Det låter bra vad för PWK förgasare har du just nu? Vikter bör vara omkring 3,5g - 4,5g!
  8. Har ju som sagt det nu... Hmm, ska nog lägga beställning på S6 Sport Pro, Fly Clutch och tryckfjädern imorrn då. Går det fint med min PWK förgasare som jag har idag tro? Vad rekommenderar du för vikter?
  9. C16 funkar skitfint till stunt, lågvarviga rör är inte ett måste
  10. Men kan man verkligen använda C16 som stunt rör? Tänkte på S6 Sport Pro setupen. Kanske ska satsa på det?
Visar besökarmeddelanden 11 till 20 av 25
Sidan 2 av 3 Första 123 Sista

Logga in