hur går de med mopparna då? har varit dött ett tag nu
så 100kr + frakt för båda då? Helt orörda?
ja
Har du två minarelli DD block?
Haha men vet inte ens om jag vill sälja! Vill ju testa alla
säg ett rikt pris på ts2an då
Nä, tror den kommer gå galet bra så behåller den isåfall Nä or måste jag ha! Har bara 1
men 1600+frakt är jävligt bra pris på pr säljer du inte ditt overrange?
Får jag ett bra bud så skall jag fundera på saken! Vill testa alla
men sälj nån av cylindrarna till mig!