Konversation mellan sköld och PiMpoPeD

31 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 4 Första 1234 Sista
  1. hur går de med mopparna då? har varit dött ett tag nu
  2. så 100kr + frakt för båda då? Helt orörda?
  3. ja
  4. Har du två minarelli DD block?
  5. Haha men vet inte ens om jag vill sälja!
    Vill ju testa alla
  6. säg ett rikt pris på ts2an då
  7. Nä, tror den kommer gå galet bra så behåller den isåfall
    Nä or måste jag ha! Har bara 1
  8. men 1600+frakt är jävligt bra pris på pr säljer du inte ditt overrange?
  9. Får jag ett bra bud så skall jag fundera på saken!
    Vill testa alla
  10. men sälj nån av cylindrarna till mig!
Visar besökarmeddelanden 11 till 20 av 31
Sidan 2 av 4 Första 1234 Sista

Logga in