Konversation mellan Sebbe_Sillman och Hast

17 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 2 Första 12
  1. Okej okej de var ju synd...vfr vill du inte ha digitala? du vet att jag har dom ifall du är intresserad
  2. Yes de stämmer
  3. Okej okej, analoga siffror? Sån pinne som är i bilar?
  4. Trodde jag svarade på PM, kanske inte kom iväg.
    Jag var inte intresserad iaf, sökte efter analoga siffror
  5. Halllåååå?????? vaför svarar du aldrig?? du var intresserad utav mätarna??
  6. säger du?
  7. Hej Sillen!
    Den enda CDIn jag hittade är denna
    http://www.twostroke.se/product.asp?product=8622
    Det står att den inte ska fungera för 07:or och uppåt, men jag kollade ju din och din är ju likadan som min, och 07:or ska ha ostrypta original, så du är säker på att det är CDI boxen som är problemet? Kan ju vara så att du inte ställt in den rätt?

    Pusshej
Visar besökarmeddelanden 11 till 17 av 17
Sidan 2 av 2 Första 12

Logga in