Vad är det du ville byta mot? mvh
Ja gör det !
blir bara kålsvart bild!, får ta imorgon igen!
Bra !
Kan kolla om det går å ta kort men kan inte lova nått!, men ska se om det går å få nått kort så man ser!
okej men bra men skicka bild när du kanske har lånat någons kamra och skicka bild till mig så kanske vi kan byta ?
haha grejen är den att jag har typ 1.0 megapixel kamera ^^ , jo den går framåt å toppar cirka 65-70 men den bör ses över tror föggen buggar , sån kina fögge
okej men går den dåligt eller går den knapt framåt ?? gå ut och ta ell pic bara !
setup 17.5mm fögge leovince rör , 50cc sport , går dåligt tror det är föggen , grön/svart med tolva , neon ljus på 2 ställen , grön / röd , har inga bilder tyvär
Ja tror det men hur ser den ut ? setup ? går den bra ? maila bilder till [email protected]