Konversation mellan Rexxy och Filip

29 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. Hur mycket kostar ett sånt?
  2. Aa, jag tror det!
  3. Okej, menar du då det minsta gröna kuvertet?
  4. Svänghjulet ska få plats i ett sånt grönt kuvert ifrån posten, c:a 33kr eller så. Om inte så kostar nästa c:a 50kr.
  5. Då vill man ju inte göra dig besviken.. Kollar du upp vad frakten kostar?
  6. jag ska köra med ducati tändsystem på mina sachsmotorer. Jag har stator och tändplatta. Saknar bara svänghjulet!
  7. Tackar! Får skruva av svänghjulet i morgon Vad ska du ha det till om man får fråga?
  8. Fixat.
  9. Kåpan är redan borta så då kanske de var lätt då Trodde man behövde öppna hela motorn och skit
    Får se, kollar nog i morgon om du är intresserad

    EDIT: Kan du ändra mitt regdatum till maj 2008?
  10. Okej, synd.

    Är bara en kåpa som ska bort, och sen dra av svänghjulet. Så är det borta!
    *Latmask*
Visar besökarmeddelanden 11 till 20 av 29
Sidan 2 av 3 Första 123 Sista

Logga in