Konversation mellan Lennart och sewa

26 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. okey vanliga gat däck? ett 120 fram och 135 bak blir skitbra. men kan du skicka bild på däcken du ger bort? så man får se lite

    jag som trodde jag skulle få ett par slicks

    du har ingen msn man kan adda så konversationen går lite snabbare?
  2. hitta några som va ganska mycke gummi kvar på, ett par vanliga, blir 2 st 120, kan ta med ett 135 oxå men mönstret på den är helt anorlunda än dom andra
    hmm får se om ja ska de tror de bara e att va hemma och ställa in hojjen rätt så den går bra till frihamnen tho =/
  3. okey men vad är det för däck jag får? är det vanliga,slicks eller skurna slicks? du ska inte till handen/stan något i veckan? då kan vi mötas upp. på någon tågstation.

    mvh
  4. behöver inte byta fram, vill ju bara ha grepp bak
    sen så skulle jag behöva köra med 2st lika stora och de e inte allt för snyggt, svårt att få tag på 110 slicks
  5. varför har du org däck fram? that is so NOT awsome!
  6. de e så jag har
    men vet att de ser förjävligt ut.. men du kan få 2 mönstrade då
  7. nej nej. hårdhet spelar ingen stor roll. bara att det ena inte är skuret och det andra är slätt. det mena jag passar ju inte in
  8. tror de inte är exakt samma modell, dom ser likadana ut för de e ett hårt och ett lite mjukare
    men slänger in dom i bilen som ja tar till frihamnen så får du bestämma där om du ska ha dom eller inte.
  9. bara det är två matchande däck(mönster eller inte) så är jag jävligt nöjd
Visar besökarmeddelanden 11 till 20 av 26
Sidan 2 av 3 Första 123 Sista

Logga in