Konversation mellan Lennart och FYL

21 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. 600 för veven med lagrena!
  2. njaa,

    men köp röret för 1500
  3. hm okej 1800!
  4. för lite, kostar 3500 nyoch är i nyskick
  5. jag bjuder 1500 för tändningen!
  6. röret säljes löst nu. lägg ett bud i tråden
  7. s6 r finns ju inte kvar

    ny cylle på ingång.

    men du kan ju buda på dom andra delarna.
  8. Såg att tändningen var lite dyrare än vad jag hade tänkt mig.. Men för s6r bjuder jag 800
  9. det var ju synd att du ska vara osäriös köpare......
  10. hade du nå bud eller?
Visar besökarmeddelanden 11 till 20 av 21
Sidan 2 av 3 Första 123 Sista

Logga in