[email protected]
heter du på msn snacka ?
nej var inte på dom i somras måste varit den andra med röd roxx i haninge i såna fall
men du var på coop meeten i sommras?
okej för min dator har blivit cp idag -.-'
nee. kan mer om motorer^^
okej låter bra den ligger ju nära också men kan du mycket om datorer ?
jaaa självklart.
jaha men var det en bra skola eller ?
jag gick karosseri dock gick jag ut i våras