Konversation mellan Lennart och Roxx_man95

26 Besökarmeddelanden

Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. heter du på msn snacka ?
  2. nej var inte på dom i somras måste varit den andra med röd roxx i haninge i såna fall
  3. men du var på coop meeten i sommras?
  4. okej för min dator har blivit cp idag -.-'
  5. nee. kan mer om motorer^^
  6. okej låter bra den ligger ju nära också men kan du mycket om datorer ?
  7. jaaa självklart.
  8. jaha men var det en bra skola eller ?
  9. jag gick karosseri

    dock gick jag ut i våras
Visar besökarmeddelanden 11 till 20 av 26
Sidan 2 av 3 Första 123 Sista

Logga in