Depåstödet kan du få köpa och framskivan också, då får du framfälg och bakfälg med skiva på köpet
ja kan köpa frambromsskivan med^^
kung. ja aananrs så funkar nog mitt gamla s6 stöd men det nya s6 är ju bara såå mkt finare.
Men asså jag lovar inte. Är en kille som kan tänka sig köpa motorn tror jag och då säljer jag depåstödet till dig, annars inte. Jag börjar jobba 06.30 på måndag
blir perfekt på söndag. bara det inte blir försent. ska ju jobba på måndagen kl 7
Okej. Jag kommer inte kunna sälja nåt innan söndag för då ska jag till landet och hämta delarna.
men depåstödet ät mitt!
aah de var synd jag har trumma så ja har inge nytta för bakfälgen :S aja ja skippar framskivan då
Japp, stage 6 wave. Finns bilder i min projekttråd. Ny lackade fälgar med sprillan nya däck på.
var det skiva bak på dem?