allt står i tråden vettu blir ju att ställa in bättre samt byta rör, det här är ju gjort för cyllar med 22mm anslutning men jag har 30 så har svetsat om men blir lite som en strypning :/ ev portning också då durationerna är lite fuckade!
Bra! Hur går den då? Vad lirar du för setup? Och vad kommer komma senare?
måste bara få tag i farsans mobil, filmade lite idag
Hääärligt jag ska kommentera först
film dyker nog upp imorn
Aa Aha, vaddårå? Är den sne? :S När är den körklar då?
mina kåpor Den har blivit startad men behöver mer soppa, får hoppas att veven inte behövs riktas..
Nej ska vänta med stun, men vill ha ett par skitkåpor, det är tnt kåporna Men sen vill jag ha 2 par finkåpor! Ett par blanksvarta och ett par metallic orangea eller lila Hur gåre med din ciao då?
dom du köpte av mig är stunt btw stunta inte sönder den ramen och alla andra delar
Vill ha 2 par finkåpor och ett par stunt Bild kommer kanske imorn då!