Konversation mellan Shöwtek och Holmqvist

46 Besökarmeddelanden

Sidan 3 av 5 Första 12345 Sista
  1. sådär
  2. Haha okej grymt!
  3. nej farsan startade medans jag jobbade ska lägga upp en update nu på lite problem :p
  4. Okej, lite inställningar dvs, låter den bra annars eller? kört något?
  5. Den har blivit startad men behöver mer soppa, får hoppas att veven inte behövs riktas..
  6. Precis fuckotek! Hur fan går det med ciaoen?
  7. Vet jag inte riktigt, något rör en halvbillig cylinder samt en 21:a kanske? Räcker airsals 70 cylle?
    och näj vill inte åka så vässat i huddinge, lite halvjobbigt
  8. syrrans är såld så det är kymcon, familjen jawa 210 och crossen som låter förjävla mkt ska nog byta ullen imorn och se om det blir bättre
    Vässa hur mycket? vågar du inte köra trimmat i huddinge eller?
  9. Jahopp okej Vilka fordon har du där? plastis crossen och syrrans eller?

    Funtar på att vässa sendan och ta hit den
  10. Haha typ samma, fast med familjen och några grannar snart typ.. får inte göra nå kul :/ Haha jag har 3 fordon här, 1 laglig
    Fyfan, jag är fast här tills söndag
Visar besökarmeddelanden 21 till 30 av 46
Sidan 3 av 5 Första 12345 Sista

Logga in