Svarade i min profil... Hatar att skriva på mobil...
vad exakt har du i din då?
Blir ju nästan billigare att bara bygga hyper av min motor? Det enda som behövs är det jag skrev under.
det e ju det att pengarna växer inte på träd haha men jag har snackat med en som säljer midrace motor sen loggar han inte in när jag vill köpa.. sen skickade jag pm och meddelande i tråd idag på hyper motorn har ju själv redan en keff sport roxx men om det blir bygga hyper behöver man ju fixa ett rullade chassi
Jaha, men bygg hyper av min motor bara? Det är inga skit delar i min. SKulle behöva variator, koppling, vev och kanske ny cylle sen går den tillräckligt. Får även med PWK 21mm förgasare och C16 rör.
jaha okej jag är mest bara sugen av allt förutom motorn därför har jag inte lust att betala mycket
Har köpt nytt C20 och ny Dellorto 21 mm med massa vikter nu också. Därför priset är högre än 3000.