Konversation mellan Zäta och FlexBiel

25 Besökarmeddelanden

Sidan 3 av 3 Första 123
  1. Kika i denna tråd =)

    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ha-Information

    Den sista setupen är billig o funkar fint till stunt.
  2. Hmm, okej. Funtar på att börja stunta. Har du något tips på billig setup? Kanske löser sig då
  3. Har kikat. hade samma fel på min, och efter jag bytte kolv/renoverade vattenpumpen o trixade med vikter så vart den bra helt plötsligt
    Du har kylarvatten i? den läcker inte kylarvatten? när mopederna brukar bli varma/för varma kan det bli såhär också.
  4. Har kikat. hade samma fel på min, och efter jag bytte kolv/renoverade vattenpumpen o trixade med vikter så vart den bra helt plötsligt
    Du har kylarvatten i? den läcker inte kylarvatten? när mopederna brukar bli varma/för varma kan det bli såhär också.
  5. Zäta! Kolla min tråd i Scooter - Motor delen! Har lagt upp en film nu!
Visar besökarmeddelanden 21 till 25 av 25
Sidan 3 av 3 Första 123

Logga in