Kika i denna tråd =) http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ha-Information Den sista setupen är billig o funkar fint till stunt.
Hmm, okej. Funtar på att börja stunta. Har du något tips på billig setup? Kanske löser sig då
Har kikat. hade samma fel på min, och efter jag bytte kolv/renoverade vattenpumpen o trixade med vikter så vart den bra helt plötsligt Du har kylarvatten i? den läcker inte kylarvatten? när mopederna brukar bli varma/för varma kan det bli såhär också.
Zäta! Kolla min tråd i Scooter - Motor delen! Har lagt upp en film nu!