Konversation mellan Lennart och sewa

26 Besökarmeddelanden

Sidan 3 av 3 Första 123
  1. hmm..
    aa men de kan man sponsra med
    har 2st mönstrade ja inte kommer använda, kanske ett omönstrat också, kan ut och kolla imorgon
  2. så jag får dom gratis? jag kommer på frihamnen lätt. var på förträffen. dock kommer jag inte med hojj.
  3. slicksen användes som framdäck på roadracing hojar tidigare, har fått dom för dom byter däck efter varje gång dom kör nästan. de är mycket gummi på dom men som sagt, de är slicks, har helt omönstrade och 2 som e mönstrade
    får dom av Patrik på Swt racing, kan kanske ta med ett par till frihamnen om du har möjlighet att komma dit
  4. aa fan. behöver ett par 17" däck. bar adet är bra mönster och bra pris så köper ajg dom.

    vad har du för priser på slicks eller såna däck?

    110/70 och 130/70 skulle vara perfekt. måtten kan variera lite men itne så mkt bara
  5. Jora alltså gummit bara?
    har ungefär 6-8stycken, från slicks till mönstrade slicks
  6. du har inge 17" däck liggandes?
Visar besökarmeddelanden 21 till 26 av 26
Sidan 3 av 3 Första 123

Logga in