har en bakkåpa liggandes och är 99% säker att det är vänster så det är lugnt. Däremot lät det inte jätte bra med kylarvingen men en bild säger mer än 1000 ord Dina kåpor är ju fina nog?
Har inga bilder eller nåt, men kan kolla med han imorn Fast är lite sugen själv men det är en spricka mitt på vänster bakkåpa, en liiiiten bit av kanten på vänster kylarvinge är borta. Tanklockskåpan medföljer ej. Sen tror jag inte det är några fler defekter, men dubbelcheckar med honom!
400 spänn låter bra, behöver inte sadel iaf då jag har en skit fin svart/röd men skicka bild så får jag se, om det duger köper jag dirr
Kan kolla! För min idiot till polare skaffade tnt kåpor som han borrade fast i ramen istället för dem kåporna... xD Vilket jävla pantarsle! Men kan kolla vad han ska ha för dem, vad ungefär vill du ge? Kan säga typ 400spänn
Kan du fixa dom kåporna? länka bild om du kan btw dom e sketa snygga!