Konversation mellan sprint och Lennart

36 Besökarmeddelanden

Sidan 4 av 4 Första ... 234
  1. haha vafan menar du med elsystem? xD
  2. elsystem?
  3. vad ska du ha för elsystemet?
  4. wp54 säljer inte slicks till scooter så du vet. dock har ja inge dera av hans mejl, nummer
  5. tja lennart har du wp54 nummer/mail skulle behöva ett par slicks så tänkte försöka nå han. mvh sprint
  6. adda msn: [email protected]

    så kan vi prata vidare om oket.
Visar besökarmeddelanden 31 till 36 av 36
Sidan 4 av 4 Första ... 234

Logga in