jag skickar med posten i kuvär så kommer de i din brevlåda
Ok! Cashlow nu, men såfort bussgods betalar ut så kan vi snacka affärer.
Ja precis så
Jo jag tror jag fattar! Alltså, jag kommer försöka driva originalelsystemet, fast bara fram och baklampa. Så jag borde bara behöva koppla in plussladden från spolen på samma kontakt på voltregulatorn där originalsladden satt? Blev lite krångligt nu, men jaja.
De sitter en sladd ju och de är plus! den kopplar du till (vi säger vad jag skulle haft den till) vattenpumpens plus och sedan kopplar du vattenpumpens minus till ramen och se till så att de är gjordad och sedan så har du ström! de är vad jag vet och har fått höra av den fabriken jag köpte den av! minuset sitter redan från ljuspolen genom fästskruven in till motorn som sedan leder ut till ramen och därefter tar ju vattenpumpens minus upp de där fattar du?
Ok, kan nog gå.. Hur kopplar man in den förresten? Är det bara att skruva dit spolen på undersidan och vips så har man 12V & 10W att driva lampor med ur sladden?
350 så betalar jag frakt! sprillans ny me
300 då?
Högstbjudande!
Vet inte riktigt, såg att nypris låg på 400:-.