Konversation mellan Tobbe94 och Holmqvist

95 Besökarmeddelanden

Sidan 4 av 10 Första ... 23456 ... Sista
  1. Vad skulle du kunna tänka dig att ge för trimmpaketet? Om du nu är intresserad?
  2. 1300 och jag betalar frakt?
  3. Jag gav 1600 kr för det. Men kan sölja det lite billigare och stå för frakten vid rätt pris.
  4. Vetefan, riktpris?
  5. Vad är min herre beredd att buda?
  6. Allt är en prisfråga
  7. Skulle du var intresserad av att bara köpa trimmet?
  8. Precis, typ som Polaris, galaxy osv..
  9. Okej, syftar du på fälgar som passa bolt-on då?
  10. Gör så, jag tar och letar riktiga fälgar istället
Visar besökarmeddelanden 31 till 40 av 95
Sidan 4 av 10 Första ... 23456 ... Sista

Logga in