Har du någon orginal cylinder liggandes?(am6)
Har du den genomskinliga kylareslangen kvar?
Mm de är ju de som är problemet....alla fästen till allt som ska slippas så noga runt..... hade inte varit några problem om de inte varit så JÄVLA mycket rost.... För då hade de inte varit några problem alls... Och sen har han lackat fan 10 lager färg över de så de sitter som fan! Så alla rost ska skrapas vort med kniv och sedan sandpappras och o komma åt med kniv överaölt är ju inte de lätaste..
Nej, slipa är skit tråkigt. faktiskt bättre att lämna in ramen då. Svårt att komma åt på alla ställen på ramen är ded också
Slipar du den till mig så får du en peng så jävla jobbigt o särskillt med allt jävla rost!!.....
Okej, du är lat
Jadå men har helt glömt att ta bilder.... och nu ska jag lämna iväg ramen på blästring eftersom jag inte orkar slipa ramen
Ta å gör en update nu? borde ha hänt lite
Nej fyfan vad segt de är....
Det är skoj att slipa ju Nej fyfan så jävla långt tråkigt. Du kan ju också lämna in de på blästring. Nästan värt då det är inte roligt att sitta å slipa:/