hann inte med igår att ta av skiten så ska snart sätta igång vaknat precis..
sho kan jag komma imorgon att hämta den?
nejnej för helvete löser det på något sett.
paja inte gänorna i pumpen vad du än gör
och om inte det går kapa bara ena skruven så kan du ta loss den så löser jag den andra skruven
men gör så som jag sa så kommer dom gå upp lätt
aha men det är lungt haha
det är inte skruvarna som är pajjade på oket, det är fästet till oljebehållaren osv
hmm men försök få av dom utan att paja jängerna i oket? tror du du klarar det annars är det bara kapa av en liten bit av huvudet och så slår du med en mejsel på den så att den skruvar upp sig kan förklara mer imorgon om du inte fattar vad jag menar hah
testade att göra spår i dom också men det gick inge vidare.