Konversation mellan ArvidsZon och Filip

61 Besökarmeddelanden

Sidan 5 av 7 Första ... 34567 Sista
  1. yes sir
  2. Har du dom blå Slider kåporna kvar?
  3. Aha, har en helt original motor för 1200 på G som allt är helt på.
  4. 1200-1300? :s
  5. Just de säg ett pris du tycker passar
  6. Nepp
  7. 700?
  8. 16mm förgasaren som nu sitter på Aeroxen följer med!
    Jag vet inte hur lågt jag ska sjunka, ge mig ett bud
  9. Fälg o rör har jag redan så att, men förgasare följer det med?
    Och vilket pris skulle du inte kunna gå under för den?
  10. http://i55.tinypic.com/8xjuqd.jpg

    Enda bilden jag har, fälgen och röret följer inte med!
    Är kolv finns inte heller, du får med en org cylle med topplock, ena fästet på cyllen är trasigt men funkar bra me mutter
Visar besökarmeddelanden 41 till 50 av 61
Sidan 5 av 7 Första ... 34567 Sista

Logga in