juste, skulle skaffa en lite äldre väl?
Du vet inte vad jag har för cross Pågång
Näej de ä syrrans gary uno xD fick bli en stallmoppe för henne Jodå, tror dock ja drar dig, 250cc vs 70
Hehe är det inte den som värmenöp varje 500 meter? Om du köper fiddy/cross så ska vi tävla
äsch sendan får bli bruks****, sen nån gång kanske crossen in då annars har syrran/familjen en helt original jawa 210, toppar 41
http://www.facebook.com/#!/event.php...21136674599225 kan de där va nåt? hallstavik ligger väl rätt nära? ^^
okej dom jag menade är från bagis och har inget landställe. jag ska upp till mitt landställe nu i helgen vet du några sköna vägar i närheten av Vreta?
en malcolm och en jacob gick i min förra klass dom e typ bästisar nu typ(?) så tänkte att det kanske va ddom Dock bor dom inne i stan/ landställe i värmdö elr ingarö
jacob är kort och ha svart hår och malkolm har lite konstig frisyr nu men hade långt förut. hur skulle du känna dom?
såg att du snacka med gurra, kanske känner jacob och malkolm Har malkolm snagg och jacob svart hår?