Konversation mellan Shöwtek och Mange

72 Besökarmeddelanden

Sidan 7 av 8 Första ... 5678 Sista
  1. juste, skulle skaffa en lite äldre väl?
  2. Du vet inte vad jag har för cross Pågång
  3. Näej de ä syrrans gary uno xD fick bli en stallmoppe för henne
    Jodå, tror dock ja drar dig, 250cc vs 70
  4. Hehe är det inte den som värmenöp varje 500 meter?
    Om du köper fiddy/cross så ska vi tävla
  5. äsch sendan får bli bruks****, sen nån gång kanske crossen in då annars har syrran/familjen en helt original jawa 210, toppar 41
  6. http://www.facebook.com/#!/event.php...21136674599225
    kan de där va nåt? hallstavik ligger väl rätt nära? ^^
  7. okej dom jag menade är från bagis och har inget landställe.
    jag ska upp till mitt landställe nu i helgen vet du några sköna vägar i närheten av Vreta?
  8. en malcolm och en jacob gick i min förra klass dom e typ bästisar nu typ(?) så tänkte att det kanske va ddom
    Dock bor dom inne i stan/ landställe i värmdö elr ingarö
  9. jacob är kort och ha svart hår och malkolm har lite konstig frisyr nu men hade långt förut. hur skulle du känna dom?
  10. såg att du snacka med gurra, kanske känner jacob och malkolm Har malkolm snagg och jacob svart hår?
Visar besökarmeddelanden 61 till 70 av 72
Sidan 7 av 8 Första ... 5678 Sista

Logga in