Konversation mellan Shöwtek och Lennart

115 Besökarmeddelanden

Sidan 7 av 12 Första ... 56789 ... Sista
  1. Lite mer kanske, men först måste jag få tag i en 21-24mm pwk
  2. 400kr
  3. bud som gäller rätt så fräsch, nytvättad dock liite skit kvar på utsidan
  4. vad säljer du din 28mm för?
  5. njae, hade tänkt mig 21mm för att dra ner på bensinförbrukningen + så orkar jag inte tömma föggen på bensin efter varje körning (det va väl membranförgasare)

    men tack endå
  6. min 24mm gocart kasnke är intressant?
  7. händer det något med stalker blocket?
  8. ok, måtten bult till bult c -c på insuget är 42 mm, kan mäta på förgasaren också.
  9. det får vi diskutera. vill itne tänka på jobb just nu presic fått ledigt så. men det skulle kanske ta 2h att göra en adapter till dig.
  10. okej va schysst vad ska du ha för jobbet?
Visar besökarmeddelanden 61 till 70 av 115
Sidan 7 av 12 Första ... 56789 ... Sista

Logga in