Okej okej kolla imorn!
Vet inte. vill kolla på den först. Barikit 80 troligen annas
okej men ska du köpa den eller? vilken cylinder köper du annas?
Nja, kanse några småsaker och sedan en cylindern om jag inte köper din
nått du ska köpa eller?
Japp, de kan du då
Du ska du köpa nått på twostroke snart så jag kan vara snållis och beställa med dig?!
nja..... gör ju inte de men gå in o kolla twostroke! nej jasså.......inte bra
Låter rätt fint. Finns packingar och sånt? Inga repor eller liknade på den Tror jag tappat bort kylarelocket till kylaren tyvärr