Konversation mellan Sebbe_Sillman och Ködden

656 Besökarmeddelanden

Sidan 7 av 66 Första ... 567891757 ... Sista
  1. Okej okej kolla imorn!
  2. Vet inte. vill kolla på den först. Barikit 80 troligen annas
  3. okej men ska du köpa den eller? vilken cylinder köper du annas?
  4. Nja, kanse några småsaker och sedan en cylindern om jag inte köper din
  5. nått du ska köpa eller?
  6. Japp, de kan du då
  7. Du ska du köpa nått på twostroke snart så jag kan vara snållis och beställa med dig?!
  8. Du ska du köpa nått på twostroke snart så jag kan vara snållis och beställa med dig?!
  9. nja..... gör ju inte de men gå in o kolla twostroke!
    nej
    jasså.......inte bra
  10. Låter rätt fint. Finns packingar och sånt?
    Inga repor eller liknade på den
    Tror jag tappat bort kylarelocket till kylaren tyvärr
Visar besökarmeddelanden 61 till 70 av 656
Sidan 7 av 66 Första ... 567891757 ... Sista

Logga in