gör nog bara en adapter först. sen kan ajg bygga ett nytt insug till dig när jag får mer tid över.
Fan va najs men vad skulle du göra då? insug elr adapter typ?
jobbar ju som smed. jag tillgång till båda svarv och tigg och sånt
Snäll på vilket sätt? men de låter bra! har du tillgång till svarv/svets elr?
är du snäll kan jag fixa en sån där adapter till föggen åt dig när jag har tid.
hehe vill liksom ha 350 för bara variatorn
Ja
hehe skojjar du med mig eller?
300?
vad ger du för: polini speedcontroll s6 rem HELT NY s6 cnc drive REMSKIVA gått kanske 20min malossi vl14 org bakre remskiva med tryckfjäder vet att du kanske inte vill köpa men jag frågar alla som har piaggio