Jadå, skcikat i onsdag. PaketID:9059386000142 Sök det på privatpaket.se
Häj, skickat?
Okej
Nu kom dom in. Skickas imorn om morsan hinner lämna
Har dom inte? aja vi får väl hoppas att dom kommer in då
Pengarna har inte kommit in ännu för ktm plattan. Men dom borde komma in imorn. Annas är det redigt konstigt
Japp, du får det iallafall nästan vecka
Perfa!
Jaha kanon Då börja ja packa in det! Skicka imorn eller måndag!
Tju, min pappa är lite efterbliven så han satte in pengarna nu