Jag är sugen på allt isåfall, spacerna också dvs: ) och ditt paketpris är inte helt fel
Tjena har hittat lite mejl samt info från auktionen skickar det i Pm som du bör ha senare under dagen (är förjävla trött nu). Du får gärna ge mig ett bud senare(om du är intresserad dvs), gav 1,6k för kittet.
Har försökt nå han på den mejl jag använde under auktionen men han har ej svarat. Skall se om jag kan hitta auktionen då allt stod där. Lovar att du får svar imorgon!
Kollat upp?
Gör så, hör av dig!
Är nästan helt säker på det men skall kolla på det.
Ganska original i övrigt dvs?
Ska göra det idag/imon, är dock 95% säker på att han (i motorväg, vet inget om han hade 3"system osv) bara hade boxarna och ett 16t aggregat.
Jo vore grymt, checka vad han hade för exakta prylar, är ganska sugen
Jag kan försöka få tag i honom och fråga om du vill? Tror att han hade dem på en fulltryckare.