Okej , skicka imorgon, är moppekåt
Ja, nu är pengarna inne för kåporna, Ktm plattans pengar borde väl komma in imorn om ni satte in det idag Skicka imorn om jag hinner springa ner efter skolan
Har du fått in pengarna?
Okej
Jag väntar till pengarna är inne. Skickas på onsdag för då får jag skjus ner till bussgods
SKickade du idag eller väntar du på att pengarna ska komma in ?
SEB a justfan det glömde jag
Vilken bank förde han över med. Om det är en annan bank än swedbank kommer det dröja en arbetsdag ungefär
Det får vi hoppas
Jag kan inte ser dom. KOmmer säkert snart