Konversation mellan Lennart och Shöwtek

115 Besökarmeddelanden

Sidan 9 av 12 Första ... 7891011 ... Sista
  1. Dom börjar bli trötta på alla moppar :S har plockat ihop typ 4 moppar där..
  2. använd den verkstan igen då
  3. Jag och min farsa byggde allt själv. Förutom lackeringen då. Däremot byggde vi allt på en verkstad
  4. det där är lite halvsvårt att förklara. du kan titta på bilderna i mitt projekt så der du vad som behövs.

    var vare du byggde ihop ciaoen då? var inte det en verkstad?
  5. Haha, min farsa skulle ALDRIG gå med på det för mycket hojar vettu! har inget garage här i stan. så kan bara ha 1 brukis.
    Men det hade vart riktigt roligt

    Vad för modd behövs för att få dit en stalker motor på ciao?
  6. klart du ska det blir ju skit kul med två stalker ciaoar, bara att den ena drar den andra på bakan
    dock spöar du det mesta i cruise ledet
  7. ähh, orkar inte lägga ner massa tid
  8. klart du ska bygga klart motorn sen firrar du e ram och motorfästen så är det ju klart
  9. njaa, skippar nog det. Behöver pengar till annat
  10. har vi en deal? jag köper or kitt. du köper min polini speedcontroll och org remskiva med 20+% fjäder
    för 500 bra skick såklart
Visar besökarmeddelanden 81 till 90 av 115
Sidan 9 av 12 Första ... 7891011 ... Sista

Logga in