Konversation mellan Mange och Zäta

6 Besökarmeddelanden

  1. Länken funka inte. Men jag har en bild i tråden har jag faktist! Inte tagit bort bilderna på dom sakerna jag sålt bara.
  2. Antar att du kanske såg den i orres tråd? Han snodde min bild på min italkit.
  3. okej såg bara bilder på den.
  4. hmm.. Har då ingen italkit tändning i min tråd?
    Den sålde jag för 2 månader sen ungefär.
  5. tja, såg en italkit tändning i din säljestråd. ska den säljas?
Visar besökarmeddelanden 1 till 6 av 6

Logga in