Länken funka inte. Men jag har en bild i tråden har jag faktist! Inte tagit bort bilderna på dom sakerna jag sålt bara.
bilden längst ner http://www.moppenet.nu/showthread.php/3134-Z%C3%A4ta-S%C3%A4ljer-Hyper-delar-och-mycket-mer-(REA!)
Antar att du kanske såg den i orres tråd? Han snodde min bild på min italkit.
okej såg bara bilder på den.
hmm.. Har då ingen italkit tändning i min tråd? Den sålde jag för 2 månader sen ungefär.
tja, såg en italkit tändning i din säljestråd. ska den säljas?