Haha japp för det mesta Hänger bara här när det gäller träffar och race Men ska nog börja vara här lite mer också
Haha Vad jag har förstått så är du tyvärr ett Twostrokerider fucko?
Tja haaaaaaaastet sådär nåågra månader senare
Tjaa Danielsson